Mis toimub?

Tere blogi

Mida pikem paus eelmisest postitusest, seda rohkem on siin pajatada. Üle nädala nüüd toimetatud ning selle aja sisse on mahtunud 4 päeva Pärnus ja 4,5 päeva Tallinnas.

Kuna eelmise postituse tegin päev enne poseerimist, siis nüüd mõned pildid eelmise pühapäeva poseerimisest. Kaal kuskil 80kg juures.

Poseerimisega annab kindlasti palju paremaks minna ning samuti kuivusega aga aega veel veidi on. Kui ma nüüd midagi totaalselt ära ei riku, siis ehk saab ikkagi minust asja. Hea uudis on see, et olen valinud oma vabakavale muusika ning koreograafia valmib koostöös Ramiliga ehk lõpuks edasiminek selles osas.

Peab ütlema, et olen vist üks maailma kehvemaid dieeditajaid või vähemalt kandideerin sellele tiitlile. Kui ikka magusamaitse suhu saan, siis tõepoolest peab mind luku taha panema, sest muidu lähen ja sooritan kuritöö ehk õgin magusast/soolasest kõhu punni. Nädala sees on nagu mingisugune rütm sees ning eks seda miinust ikka koguneb ja koguneb ja siis ikka on vaja lolliks minna mingi hetk. Ehk aitab seda nüüd vältida MyBody poolt saadud Tiramisu valgupulber. Segan seda maitsestamata jogurti, kodujuustu või keefiriga ja lihtsalt nagu kooki sööks. MyBody hoiab mind töös ka trenni ajal tarbitava BCAA joogi ning trennijärgse valgupulbriga (panen hommikul pudru sisse ka mõnikord). Samuti riietab mind soojalt pusaga ning laseb mõnel lihaskiul esile tulla ägeda maikaga.

Tiramisu kodujuustu, keefiri ja külmutatud kirssidega

The Glute Builderi koolitus

Olen viimasel ajal suhteliselt vähe maganud, sest Tallinnas oli kuidagi kiire kogu aeg, sest nii palju tahtsin jõuda igale poole. Neljapäeva hommikul vara startisime Ramili ja Kätliniga koos The Glute Builder koolitusele Rocca al Mare MyFitnessi. Koolitus meeldis, sai teada uut ning paljude asjadega mälu värskendada. The Glute Builder nüüd olemas ka Pärnu MyFitnessis. Öeldakse, et never skip leg day aga Glute Builder võta ka nüüd kavasse. Kui vajad juhendamist, siis olen koolitatud. Pärast koolitust lammutasime Ramiliga kiire jalapäeva, kus kõigepealt kükkisime kuni 150kg raskustega aga tunne kõige parem polnud ja süüdistasime vähest und 🙂 Edasi veel 3 harjutust ning kiire ja efektiivne trenn tehtud.

Suitsukanafilee, riis ja hiina kapsa ning paprika salat

Läksin õe korterisse energiavarusid täiendama, et minna Hiie-Liiniga, kes mind siia blogimaailmasse kutsus, Viimsi MyFitnessi trenni. Andsime valu seljale ning peab ütlema, et on alles tugev neiu. Ei jäänud tema raskused küll mulle väga alla. Mitte, et mina nõrk olen, vaid tema on tugev 🙂 Ehk neljapäeva kokkuvõte see, et mõningane koormus koolituselt, siis üks kiire intensiivne jalatrenn ning päeva lõpetasin pikemate seeriatega ehk 15-kordustega tööga seljalihastele.

Reedel tegin trenni Mustamäe MyFitnessis, kus sain kokku ühe inimesega, kes mind palju inspireerinud. Asko Külmsaar isiklikult. Loodan temaga kohtuda tihedamini, sest tema lähenemine trennidele on natuke teistmoodi aga mees on väga mitmekülgne ja kui tahad teha trenne, mis on natuke teistmoodi, siis julgen soovitada (Tallinnas). Instagramist näed ka ühte videot, kus me mässame “movement”-iga. Ülejäänud päev möödus õe juures süüa tehes ning BODYPUMPi õppides.

Laupäev ja pühapäev kulus suurem osa ajast BODYPUMP-ile, mille ma edukalt läbisin. Nüüd lihtsalt harjutada, kava selgeks teha ning siis juba saab hakata trenne andma. Laupäeval käisin pärast koolitust veel MyFitness Kristiines ning rind ja biitseps said, mida ma tahtsin, et nad saaksid, ehk sarnaselt reedele 15-korduselised seeriad. Pärast väike lõdvestus saunas ning õhtul Eesti Laulu poolfinaal koos maitsva söögi ning hea seltskonnaga. Pühapäeval pärast koolitust käisin õega Kärberi MyFitnessis. Jälle üks hea ja avar jõusaal, kus trenni teha. Videokokkuvõte sellest trennist on Instagramis. Söögiga sai nädalavahetusel küll natuke üle pingutatud aga pingutust ennast jätkus ka nädalavahetusse. Ehk olen kaloritega enam-vähem nullis 😀

Oma toreda väikese õega, kes üritab sama suur olla siin pildi peal 😀

Esmaspäeval jalapäev Viru MyFitnessis (varsti Tallinna MyFitnessi klubidel tiir peal aga varsti avatakse juba uued), kus nägin Mikk-Markus Imalat, kes ise ka hiljuti sama teekonna läbi teinud ning rääkis enda kogemustest, et mis toimus temal dieedi ajal ning mis sai pärast võistlust. Jällegi andis emotsionaalselt väga palju, sest nii hea on suhelda inimestega, kes ise läbi teinud ja mind täielikult mõistavad. Pärastlõunal Pärnus vanaema juures kiire uinak ning õhtul ägeda seltskonnaga Pärnu Motoklubist ringtrenn. Nädalavahetuse pattude peletamiseks 1h cardiot jooksulindil. Suurim tänu Triinule, kes minuga põhimõtteliselt terve aja jutustas ja see tund cardiot kadus eriti kähku. Teinekordki, eks 😀

Otsapidi uues nädalas ning lähme aga edasi korraliku rütmiga. Üritan hoida kalorid kontrolli all ning olla tegus ka nendes asjades, mis on jäänud tahaplaanile ehk akordioni harjutamine ning magistritöö.

Kui küte on hea, siis mootor töötab ka paremini ehk aitäh MyBodyle ja kõigile teistele, kes te hea sõnaga panustate minu pingutusse. Iga like annab ka jõudu! 🙂

Olge tegemistega kursis ka Instagramis:

https://www.instagram.com/karlsutt/

Olge mõnusad ja jääge ootama uusi postitusi! 🙂

Kommentaarid

kommentaari