Nagu oleks aga nagu ei oleks ka

Tere blogi

Kui viimane postitus oli näpp püsti ja positiivne, siis täna on tunne nii ja naa. NAGU oleks enam-vähem rütmis. Söömine üldjoontes NAGU paigas ning trennides saab ka NAGU pingutatud. Vahepeal on energiat nii palju, et teeks mis iganes ära aga kui mõte läheb näiteks magistritöö peale, siis on nägemist hea tuju. Äkki see ongi normaalne, et asi niimoodi kõigub? Kas see ongi see tujukus, millest räägitakse?

Söömisest. Olen viimasel ajal võtnud sihiks süüa hommikusööki võimalikult hilja, et saaks söögiaegu nihutada päeva mõistes pigem õhtu poole. Kui sööksin õhtusöögi ära näiteks seitsme paiku, siis on väga suur oht hakata enne südaööd külmkapi ust kulutama. Kummaline on see, et öised vetsuskäimised on saanud jälle regulaarseks pärast mõningast pausi. Siin on nüüd oht, sest magama minekust on paras aeg möödas ning mul on teooria, et kehal rütm sees, sest sel ajal peaks ju sööma kui paar tundi magatud. On läinud hästi ehk olen kiirelt tagasi voodisse läinud ning edasi maganud aga üks õhtu otsustasin lihtsalt, et noh, söön siis ühe tüki ema õunakooki ning 4 kaeraküpsist. Distsipliiniga on kergelt öeldes ikka veidi probleeme. Eks ma siis ikka õpin ja kasvatan iseloomu. Nüüd viimased kaks ööd olen võtnud lusikatäie mett ja kähku voodisse. Pole vast kõige geniaalsem idee aga äsja ärgates on magusat süüa mingisugune eriline nauding. Eelmisest blogipostitusest on vähe aega möödas ja jätab mulje nagu ma ei pea üldse kavast kinni. Olgem ausad- üsna kehvalt jah. Samas kulutused on suured ning ehk päris plussis oma kaloritega pole. Aga ütleme siis nii, et proovige ära selline teekond, siis mõistate 🙂

Trennis on mõnus aga ikka ei suuda nii palju pingutada kui mõni kuu tagasi. Mis seal ikka, siis tulebki rõhuda tunnetusele ning tehnilisele kvaliteedile. Esmaspäeval tegin selg+triitseps ja pärast seda 3×8 min saalihokit. Teisipäeval rinnalihas+kõht. Kolmapäeval käed+kõht+40min cardio jooksulindil. Neljapäeval puhkasin. Reedel jalad+natuke kõhtu+40min velocardio. Täna ehk laupäeval panin natuke hullu. Kõigepealt jõusaalitreening õlale ja triitsepsile, siis sealt otse BODYPUMPi ning pärastlõunal 1h30min jalgpalli. Polar näitab, et olen täna kulutanud üle 4500kcal. Cardio ajal hoian pulsi 130 juures. Rahvatantsu trennid jätsin suveni ära ning nüüd tuleb selle arvelt rohkem cardiot teha. Homme ehk pühapäeval on poseerimine ning ehk saab seal veidi tagasisidet.

Võistlusteni pole enam palju jäänud. 1. aprill Spa&Sport CUP. Muusikat pole veel välja mõelnud vabakava jaoks ning samuti pole kava tegema hakanud. Keda ikka süüdistada kui mitte iseennast. Aega veel on aga samas seda pole ka. Hea vabandada, et need minu esimesed võistlused, et sellepärast läheb üle kivide ja kändude. Samas olen ikkagi optimistlik ning teen nii hästi kui hetke võimed lubavad või siis nõksu halvemini 🙂

Üks huvitav asi, mis ma viimased päevad olen katsetanud. Külma vee all karastamised. Sellel on oma eesmärk ja ma tahaks ära teha taliujumise. Kunagine kursavend Reimo andis inspiratsiooni. Kui juba testida enese piire selle võistluse ja toitumisega siis miks mitte teha veel midagi hullu. Mugavustsoon on tore asi aga sealt tuleb välja astuda ning ma tahaks sealt lähitulevikus veel mitmeid kordi välja astuda. Mind ümbritsevate inimeste hulgas on näiteid mugavustsooni-inimestest, ning nendest, kes seal vähem aega viibivad. Viimased ongi inspiratsiooniks. Et mitte kõiki eesmärke ühele aastale panna, siis ei pane neid ka siia ühte postitusse. Ehk kohtume Sinuga siin veel.

Ühe asja olen veel ette võtnud. Lähen BODYPUMP-i koolitusele. Olen pühapäeviti asendanud Ramili ühte teist rühmatrenni ning mikrofoni ja muusikaga trenni andmine mulle meeldib. Mõte on peas juba ammu küpsenud ning nüüd tuleb asi ära teha. Põnev, sest iga kord BODYPUMP-is käies olen seda trenni nautinud ja eriti olen nautinud seda lihasvalu 🙂 Täna Mailiisi tunnis oli mõnus vahelduseks teha väikese raskusega pikemaid seeriaid- ilusti “kõrvetab” 🙂

Jõusaalis peeglisse vaadates tundub, et asi on läinud veel veidi kuivemaks, kuid pilte mul selle kohta praegu pole 🙂 Tooksin aga mõned toidupildid, sest neid ma ikka vahetevahel klõpsin 🙂

Kuna minu mögin on üsna palju tagasisidet saanud, siis pühendan talle mõne lause. Algses toitumiskavas oli mul toodud vahepalaks sellised komponendid: kuivatatud puuviljad, kodujuust, 1-2 viilu sepikut (võis meega) ning klaas keefirit. Nüüd siin vasakpoolse pildi peal on kodujuust, pett, rosinad ning minu lemmik ema tehtud leib kuubikutena. On mögin eks. Ei saa mina sinna midagi teha aga maitseb väga ja maitse üle ei vaielda 🙂 Kõrvale jõin kohvi ning pärast jalapäeva läks ka üks karamelli “otikas”, mis kolmest uuest maitsest minu meelest kõige parem. Tänane õhtusöök (parempoolne pilt): klassikaline broilerifilee (mingis marinaadis), külmutatud köögiviljad ning pruun riis ja kastmeks maitsestamata jogurt. Kõrvale jõin hääle mehele kombeks Häädemeeste mineraalvett. Kaal tahtis ka ennast näidata, sest temasiin suuri raskuseid kandnud ja tähtsat rolli omanud 🙂

Nõnda palju seda nüüd sai. Olen avatud tagasisideks ning anna ikka teada, mis sa sellest asjast siin arvad 🙂

Olen väsimusest laisem ka Instagramis aga ehk leiad sealt ka mõtteainet.

https://www.instagram.com/karlsutt/

Soovin Sulle jõudu ja jaksu ning astu aeg-ajalt mugavustsoonist välja! 🙂

Karl

Kommentaarid

kommentaari