Pihtimise aeg ja aega enam pole väga palju

Tervitused Tenerifelt!

Istun lennukis (postitades juba kohal), kuskil pool maad on sõidetud ehk 3h. Sihtpunkt Tenerife, et natukenegi keskkonnavahetust saada ning võistlusmeigile „krunt“ alla päevitada. Kui asi päriselt ära rääkida, siis oli lihtsalt õige aeg ja võimalused, et selline reis just sellisel ajal oma pere ja sugulastega ette võtta. Ulme istumine lennukis aga kuna mul taastumisnädal, siis puhkan korralikult jalga ja istun tagumikku laiaks. Enamus aega olen tegelenud magistritöö artiklite lugemisega ning nüüd on vaja vaheldust. Võtsin ette selle kirjatüki siin, sest ma tean, et keegi ikka ootab ja loeb ja teie pärast ma seda teen ning endal ka hea emotsiooni maha laadida.

Nädal on läinud, ülla-ülla, söömisega natuke kehvasti. Järjekordne õgimishoog võttis motivatsiooni maha (jälle? Johhaidii!!!) ning mida päev edasi, seda rohkem on tunne, et saaks juba kaelast ära selle teekonna (mäletad, algaja teekond lavale). Tahaks juba normaalselt õrna plusskaloraažiga süüa, et oleks  positiivset energiat, mida teistele edasi anda ja mida lihastesse üle kanda, et nad kasvaks, mitte ei kahaneks. Piinlik, kuidas vahepeal kodus tulevad mingid nõmedad kurjusehood peale ja siis kodused peavad sellest osa saama. Eraldi korter pole praeguses vaese tudengi elufaasis eriti mõtekas ettevõtmine. Vabandan koduste ning teiste ees ka, kes nendele negatiivsetele emotsioonidele ette jäänud.

Need ülesöömised annavad muidugi kirjeldamatut mõnutunnet aga seda sinnamaani, kus magu enam ei mahuta ja hakkab ebamugav. See on juba äärmus. Sulle, armas lugeja, võib-olla kõlab juba vingumisena (võib-olla on see siin minu eelarvamus sinu suhtes :D) ja muud ei kuule kui jälle õgin ja ei suuda üldse asja korralikult ära teha aga noh, kahetseda pole siin ka väga põhjalikult ja pikalt eriti midagi. Võtaks kasutusele siinkohal inglisekeelse väljendi, mis võib-olla natuke paremini kajastab kogu seda asja siin: first world problems.

Ahsamait, tuli ära inglise keel, säilitame nüüd edasi patriootsuse. Sinu ülesanne on siis see postitus, kui juba vaevaks võtsid avada, ära lugeda, kaasa elada, ning teha sellest omad järeldused ja tagasiside on alati oodatud. Kirjuta mulle kas või facebooki/instagrami kui on mõtteid jagada. Ikka veel soovitan sul selle miinuskaloraažielu ära proovida. Ei pea minema nii äärmusesse ja lavale, vaid lihtsalt proovi läbi teha see korralik ja järjepidev söömine. Füüsiline aktiivsus sinule meeldivas vormis aga eks soovitan ikka jõusaalitreeningut, sest jõud meie üks põhivõimeid kiiruse ja vastupidavuse kõrval. Muidugi on oluline treenida mitmekülgselt. Kui nüüd minu jutt kipub korduma, siis anna see ka mulle andeks, sest ajutegevus on vähese energia tõttu ka ökorežiimil 🙂

Trennis läks möödunud nädalal hästi. Kui muidu olen pärast drop-seti nädalat teinud taastumisnädala, siis seekord läks üks korralik pingutus nädala mõttes veel otsa. „Kirsstomat omletil“ oli pühapäev pärast poseerimistundi, kus sai teha üks korralik trenn MyFitnessis. Kükk 105kg kangiga 10×10 ja 60s puhkepausi. Siis piinasin Glute Builderil oma tuharat 7 seeria ja 10 kordusega, et lennukis kann istumisel ikka tunda annaks. Edasi veel lamades surumine kangiga 10 seeriat, siis seljale ettekallutuses  tõmme kangiga 10 seeriat ja lõpetuseks piinasin vaheldumisi triitsepsit ja biitsepsit. Hetkel lennukis istudes annab õrnalt tunda, ju siis homme on korralik DOMS (Google aitab). Tunda annab aga laupäeval tehtud 5 min planku, mis tuletab meelde, et kehas on rohkem lihaseid kui need suuremad ja väljapaistvamad.

Sellise „tühjendamistrenni“ võtsin ette sellepärast, et reisi alguses saaks tunda, et midagi oleks nagu tehtud ja nüüd tõsiselt ka puhka, Karl. Kui viitsin, siis otsin reisi ajal mõne kohaliku jõusaali ja teen mõne kergema korduse ja seeria. Üldiselt proovin ikkagi korralikult keha ja vaimu puhata ning mitte ära rikkuda hetkevormi. Mõni nädal jäänud ja aitäh teile, kes te seda meelde tuletate ning tagant utsitate.

Söömisest siis nii palju, et toimus kuskil nädala sees järjekordne maovenitus, mis tõmbas keha korralikult vett täis ning see kestis ausalt öeldes natuke pikemalt kui üks õhtu, teine hommik veel otsa. Ikka igasugust kraami läks kõhust all, alustades näiteks sellest, et sõin järgmise päeva lõunasöögi ära, mis oli karbis valmis ning lõpetasin lihtlabase magusa kringliga. Lõpuks näitas kaal ääreni täis kõhuga isegi 86kg, ulme. Ebatervislik, täiesti äärmuslik, aga sinu ees olen ikka aus. Mul on tunne, et see võistlus jääb esialgu küll viimaseks kui ma ei suuda ennast talitseda. Tervis ikkagi vähe tähtsam ja sellised ulmelised söömishood ei saa nii tihti korduda. Kuidagi sai trenni ja väiksema söömise ning saunaga selle vee kehast välja ning kaalu kontrolli alla.

Ei tahagi ennast enam väga kaaluda, võib-olla pärast reisi vaatan korra üle. Kuivus normaalne, elu parim vorm, aga nüüd kuidagi nii suva ka, sest ma olen energiast tühi, mis sest, et vahepeal ulmelised kogused sisse söön. Vähe maganud viimasel ajal ning ootan hirmuga millal see loll hallollus jälle võitu saab ja asi “lappesse” läheb. Tänaseks olen ära söönud juba 2200kcal, mis ületab minu puhkepäeva 2000 kcal. Õhtu veel pikk ees majutusasutusse jõudmiseni. Kui saan postitada alles homme, siis siin sellel hetkel on olukord igatahes selline 😉 Lennukis üks purjus soome „hevikas“ katsus musklit ja kõrises: „powerman“. Lihtsalt „põnev“ fakt siia vahele 😀 Nüüd olen kohal, jõin musta kohvi ning söögiisu on kontrolli all ilusti, pole rohkem söönud ja peaks nüüd magama minema.

Üks asi, millest olen aru saanud ja mõne inimesega arutanud, on see, et need magusaainetega tooted tegelikult lõpuks aitavad nendele õgimise sööstudele kaasa. Magusamaitse on suus, keha arvab, et oppaa, suhkur tuleb ja tegelikult puhas petukaup. Siis on keha solvunud ning teeb kõik tagasi. Karma. Tegelikult kõik ikkagi peas kinni ja keha pole milleski süüdi ehk ikka mina ise. Samas ma lihtsalt ei saa magama jääda millegipärast kui kõht tühi ja energiat pole, tuleb mingi loll ärevus sisse ja siis nägemist unele, tere külmkapp.

Vahepeal kui siin asjad korras olid (nii harva kui need korras on :D), hakkas krambitama. Proovisin ära härra Ott Kiivika netiloengus kuuldud nipi, kuidas lihtsalt tavalist soola vee sisse ning pidi kiiresti aitama. Läksin sauna pärast seda jõleda maitsega vee joomist ning tundus nagu tõesti oleks aidanud 🙂 Olen saanud päris palju soovitusi blogilugejatelt (aitäh!), mis sellise krambitamisega ette võtta aga alustasin kõige odavamast ja kui see ei aita, siis lähen üle kallimatele variantidele 😉

Pühapäevasel poseerimisel sedapuhku pilte ei teinud, sest ma olin lihtsalt väga väsinud ning juba neid poose oli seal väga tüütu ja raske hoida. Vabakava on koos, nüüd vaid harjutada siin reisil.

Olen hetkel ikka suht kuri ja väsinud nagu sa tegelikult juba eelnevast jutust oled aru saanud. Ma ei oska seda tunnet muudmoodi seletada ja ma loodan, et pärast dieeti olen ikka normaalne jälle. Üks asi, mis igatahes väga palju aitab, on ägedate ja toredate inimestega suhtlemine. Nende inimestega, kelle juures saab tunda ennast vabalt ning saan ennast tunda sellisena, nagu ma olen. Ole sina ise ning ära ürita meeleheitlikult teistele meeldida, kellele sina peale ei lähe, sest ju siis ei peagi minema. Võta üsna vabalt, naudi toitu kui lavale minekut pole ning hoia üldiselt asjad joones söömise ja trenniga, sest äärmused pole kunagi head toonud. Mihkel Zilmeri loenguid võid ka kuulata kui netist üles leiad. Kui ei, siis kirjuta ja saadan lingi. Usu endasse, tegele sellega, mis sulle päriselt korda läheb ning järjepidevuse ja eneseusuga jõuad kaugemale.

Ajan sellepärast sellist motiveerivat juttu, et lugesin siin lennukis ühte ajakirja, kus üks mees kartulikoorijast mingiks ägedaks restoraniomanikuks sai. Need mõtted tegelikult varem ka juba teada aga alati hea meelde tuletada. Motivatsioon minule ning ehk ka sulle. Aga tead sa, et kui nüüd üks hullus läbi saab, siis algab järgmine ehk tuleb hakata magistritööga pingutama. Samal ajal lähen ka merele kala püüdma. Kes varem ei teadnud, siis olen kevadeti käinud hooajalisel tööl räime püüdmas. Isalt sai asi üle võetud ning see on üks korralik raske ja mehine töö, kus kulub energiat korralikult ning magistritöö kirjutamiseks on ka energiat vaja ning ma väga ei usu, et aprilli lõpus ühe võistluse suudan veel ära teha. Süüa on vaja. Suveks üritan hoida mõned kõhulihased väljas aga ei garanteeri seda, sest pärast võistlust mina küll magusaga tagasi ei hoia, minul üks pekk puha siis, mis näost sisse ajan mõne päeva 😉 Ja siis ma olen selle ära ka teeninud. Hakkan suvel rannas käies tõestusmaterjali kaasas kandma, et kunagi märtsi lõpus olid mul kõhulihased peki alt väljas 😀 Aga noh, pigem väikese huumoriga seda võtta, sest tegelen oma kehaga edasi ja punnitan muskli veidi suuremaks ja see vajab plusskaloraaži ja keha rasvaprotsendi tõus on siis paratamatu aga kõike mõistuse piires. Kirjutan nii palju sellest ajast, mis pärast võistlust saab, et lihtsalt teada anda, et siis pole elu läbi ning läheb ikka edasi ja ainult paremuse poole.

Pilte toitudest leiad rohkem instagramist aga seal ka jätkuvalt üsna passiivne võrreldes siin vahepealse ajaga. Ega tegelikult praegu väga ei tahagi kokakunstiga katsetada, pigem sissetöötatud ja harjutatud mustriga jätkata, et mitte kehale üllatusi valmistada. Eks näis, mis reisil sööma hakkan. Hommikune pudrumaterjal on kaasas, pakitäis pruuni riisi ka ning muidugi ka toidukaal. Pööra siis pilk rohkem instagrami poole, ehk sinna tulemas mõni pilt 🙂

Vasakul on seastroganov, täisteramakaronid, peedisalat (küüslauk ja maitsestamata jogurt). Keskel hommikusöök kalkunifilee singi ning omletiga. Paremal seafilee minutipihv täisteramakaronidega ning külmutatud köögiviljad. Kolmel pildil siis omal kohal minu absoluutne lemmik ehk ema tehtud leib. Kui dieet saab läbi, siis läheb seda ikka suuremates kogustes 🙂

MyBody toetab reisi valgubatoonidega, mida üritan mitte korraga ära süüa ning samuti on nende poolt kaasas vitamiinid, kreatiin, valgupulber. Aitäh, et olemas olete ja seda blogi lasete teha ning aitäh teile, kes seda loete ning näppe püsti viskate. Ikka veel toimib minu puhul see, et iga like loeb ja aitab 😉

Tänan tähelepanu eest! Olge ikka rõõmsad ning terved!

Instagram on endise koha peal: https://www.instagram.com/karlsutt/

Teie BlogiKarl

 

 

 

 

Kommentaarid

kommentaari