Sujub kahtlaselt hästi

Tere blogi

Nii hea on kirjutada kui ei pea rääkima kui halvasti asjad on. Hetkel liigub kõik õiget rada edasi. Patustamine oli eelmise nädalal lõpus väike pulgakook. Parimad sõbrad panid minu meelekindluse proovile ja said minust võitu. Samas kas saab seda lugeda patuks kui kaloritega püsisin miinuses? Aga oli alles hea kook 🙂

Miinustega jätkan, täpsemalt toidumiinustega, sest sellest nädalast vähendasin sissesöödavate kalorite hulka. 2500kcal on nüüd see number mida igapäevaselt sihin. Tänu Mybody saadetud valgubatoonidele olen oma magusaisu ka ilusti kontrolli all hoidnud. Kui varem olin söömisel väga suur kiirustaja ning ei mälunud toitu korralikult läbi, siis nüüd on asi muutunud. Valgubatooni süües naudin iga pisikest suutäit. Sama kehtib ka ülejäänud toitude puhul. Mida rohkem suus mäluda, seda vähem töö teeb magu ning seda paremini aitad seedimisele kaasa. Proovige teie ka iga suutäit nautida ja andke mulle teada, milline on teie lemmik MyBody.ee pakutavatest valgubatoonidest.

Läheme toiduga edasi. Ma olen lubanud olla üsna aus enda blogis, et näidata, kuidas see tee päriselt välja näeb. Toon näite. Kui mõnikord olen viitsinud hommikuse pudru kaussi ümber valada et “ilusamat” pilti teha Instagrami, siis enamasti ma seda ei tee, ning söön otse potist. Väikesed ülestunnistused aga minul pole erilist vahet kas söön kausist või potist, maitseb ühtemoodi hästi (vähem nõusid ka ju pesta). Üritan läheneda võimalikult lihtsalt ning kuna selle alaga tegelemine piisavalt “edevuselaat”, siis mingeid huvitavaid moeröögatusi trennis kandma ei hakka ja samamoodi üritan jääda toitude serveerimisel ikkagi tagasihoidlikuks. Näiteks mulle täiesti piisab keedetud odrakruubist, mis minu jaoks nii tugeva “lapsepõlvemaitsega”, et ei vaja erilisi kastmeid või muid maitseaineid. Kui viitsin, siis õpin mitmekesisemalt kokkama, ideid kogu sotsiaalmeedia täis.

Näide ühest lõunasöögist. Üldiselt on nii, et seal leidub süsivesikuid (tatar, pruun riis, odrakruup), salatit (külmutatud köögiviljad, toorsalat) ning liha (kana, siga, veis jne.). Antud toidu teeb erilisemaks see, et seal on rupskid. Kanapugud ja pardisüdamed. Pardisüdamed olid natuke rasvasemad aga maitsele natuke vaheldust ja mulle rupskid maitsevad (loe: odavad on ka). Punane mögin seal peal on magusaainega tomatipasta. Ema tehtud täisterarukkijahust, kaerahelvestest ning seemnetest leiba ei jõua ma ära kiita. Lihtsalt ei taha poeleiba kui sellist imehead leiba süüa.

Teeme trennijuttu ka:

Trennis joon apple juice maitsega Self BCAA drink mixi, mis maitseb nagu limonaad ning jah, see on magusaainega. Mis BCAA täpsemalt tähendab, see jääb sinu ülesandeks välja uurida kui veel ei tea. Hommikuti läheb pudru sisse kulbitäis Self Micro Whey Active pirni-vanilli maitselist valgupulbrit, et puder maitseks paremini ning saaks vajalikud valgud kätte. Kõik need igasugu pulbrid ja tabletid on taastumisel abiks. Et kõiki saladusi ühe korraga mitte ära rääkida, jätan järgmisteks kordadeks ka. Aitäh veelkord MyBodyle, kes õla alla paneb.

Kuna energiat oluliselt vähem, siis trennis ei jõua nii suuri raskuseid liigutada. Jällegi üks asi, mis on paratamatu ja pole mõtet väga kaua selle üle nutta, vaid tuleb võtta väiksem hantel ja asi ära teha. Raske on see pingutus sellegipoolest. Üks asi, mis motiveerib on peegelpilt ja teate, kui te oleks näinud Mailiisi (mäletad esimest blogipostitust? kolleeg motivaator Mailiis) kõhulihaseid eelmisel kevadel. Need püsivad silmade ees ja paneb ikka pingutama, et samasugused kuubikud sealt alt välja saada 🙂

Nüüd natuke pilte pühapäevast. Kui eelmisel pühapäeval pärast patunädalat oli peegelpilt üsna tavaline, siis nädal aega korralik olemist mõjus päris kenasti aga minna veel oi kui palju. Nii poseerimisoskuse kui ka kuivusega. Jääb alles luu ja nahk 😀

Esimene aprill lähen Pärnus lavale ja see pole nali 🙂

Vot nii, mis siin ikka pikalt lobiseda. Jääge ootama järgmist postitust. Instagramis pane follow:

https://www.instagram.com/karlsutt/

Seniks head ja tervislikku toitu, palju kvaliteetset uneaega ning mõnusat pingutust trennis.

Olge mõnusad! 🙂

Kommentaarid

kommentaari