Toores VLOG2 – 8 nädalat võistlusteni

Tere!

Toon teieni toorete VLOG-ide seeriast teise osa:

 

8 nädalat on jäänud suure tantsuni. Kirjutan siia välja ka eilse kergema jalatreeningu kava. Eesmärk oli töötada läbi korralik maht, eelisarendada posterioorset ahelat ning põletada korralikult kaloreid tiheda treeninguga:

  • Aeroobne treening kardioseadmel 15min
  • Soojendusvõimlemine, dünaamilised venitused ning aktivatsioonid
  • Jõuharjutus nr1: puusatõsted kangiga, pausid seeriate vahel 90 sekundit. 20;50;80;100kg x 10; 130kg x 16+ 2 drop-seeriat.
  • Jõuharjutus nr2: puusa abduktsioon trenažööril, pausid seeriate vahel 60 sekundit. 4×12
  • Jõuharjutus nr3: puusa aduktsioon trenažööril, pausid seeriate vahel 90 sekundit. Drop-seeriad 2×10+10+10
  • Jõuharjutus nr4: jalgade kõverdamine istudes, trenažööril, pausid seeriate vahel 60 sekundit. 4×12
  • Jõuharjutus nr5: jalgade kõverdamine lamades, trenažööril, pausid seeriate vahel 60 sekundit. 4×8
  • Jõuharjutus nr6: hyperextension seljapingil reie tagaosa suunitlusega, pausid seeriate vahel 60 sekundit. 4×8
  • Jõuharjutus nr7: säärte sirutamine ette, trenažööril, pausid seeriate vahel 90 sekundit. Drop-seeriad 2×10+10+10.
  • Jõuharjutus nr8: jalapress TechnoGym trenažööril, pausid seeriate vahel 90 sekundit. Drop-seeriad 2×10+10+10.
  • Pigista riietest välja liiter higi ning tee väike saun.

Minu trennijärgne “šeik” taastumiseks:

Ärge siis unustage, et see nädal kestab veel -25% kõikidelt Mybody toodetelt sooduskoodiga “heikihõbe”!

Olge mõnusad ning järgmise korrani!

Instagram: https://www.instagram.com/siimve/?hl=en

Kommentaarid

kommentaari